2013. március 11., hétfő

Dedikálás

Ó, igen, szombaton volt szerencsém eljutni a Szent Johanna gimi dedikálására. Gondolom nem kell senkinek bemutatnom a könyvet, nem ismerek olyan tizenéves lányt, aki ne hallott volna róla.
Két órát kellett várnunk a Szent Johanna gimi 8-ra (annak ellenére, hogy a dedikálás kezdete előtt egy órával már megérkeztünk a helyszínre), és még így sem kaptunk aláírást Leiner Laurától, mert már akkorra lerohadt a lábunk a sok ácsorgás miatt.
Egy nap alatt kiolvastam a könyv mindkét részét (mondanom sem kell, hogy mennyire iszonyatosan nagyon jó volt ;D). Kritikát viszont nem fogok írni a Szjg8-ról, mert ugyebár senki nem akarja, hogy itt spoilerezzek a megjelenés után pár nappal, VISZONT megvettem Leiner Laura első könyvét, amiről hamarosan találtok itt egy bejegyzést. 
-Amúgy továbbra sem mondtam le arról, hogy blgokat véleményezzek, de egyenlőre ez is csak egy kósza gondolat a fejemben.-
Julos:)

2 megjegyzés:

  1. Én nem tudtam menni a dedikálásra. :( Pedig nagyon akartam. De nem baj, holnapra meglesz a könyv. Kíváncsian várom a "Remek"- ről írt kritikádat. Puszi: Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy nem voltál a dedikáláson :/ De végül is tekintheted úgy, hogy ígyis úgyis elolvasod, csak nem kellett a hidegben várakoznod :)
      Köszi, hogy írtál!
      Julos:)

      Törlés